TREND IT UP Brow Gel Filler (010)

Ahoooj!

Nevím jak vy, ale já strašně ráda zkouším produkty na obočí. A i když si nějaký produkt opravdu oblíbím, pořád mám potřebu a chuť zkoušet další a další. Máte to někdo taky tak? Máte, že jo?!

Co se obecně mého obočí týče, dá se říct, že dříve jsem ho skoro vůbec neřešila. Dlouhou dobu jsem si ho jen vytrhávala a tím moje starost o něj končila. Pak jsem začala používat nějaké tužky a stíny na obočí, ale stejně jsem na něj nekladla takový důraz jako teď. A ještě k tomu jsem si v prváku na vysoké obočí vytrhala tak strašným způsobem (doteď nechápu, proč jsem to udělala :D), že jsem skoro žádné neměla, a vážně jsem se bála, že už mi nedoroste. Naštěstí se tak nestalo, obočí mi krásně dorostlo a konečně mám tvar i tloušťku podle mého gusta. Ale teď už dost povídání o mém obočí a pojďme se vrhnout na recenzi jednoho z produktů, který mi s ním pomáhá :) 


Balení je pěkné, minimalistické, jednoduché, jak jsem už v nejednom článku psala, značka TREND IT UP ty obaly prostě umí! 

Tento voděodolný gel na obočí se prodává pouze ve dvou odstínech, což je z mého pohledu škoda a spousta lidí by určitě uvítala širší škálu odstínů. Já v drogerii sáhla pro tom tmavším - studeném hnědošedém odstínu.

Kartáček s vlákýnky je poměrně malý a hezky se s ním obočí vyplňuje a fixuje, i když mně by kvůli preciznosti nevadil ani ještě o něco menší (hlavně kvůli konci mého obočí). Kartáček je sice malý, ale nabírá docela dost produktu, takže před aplikací rozhodně doporučuji trochu gelu otřít hlavně z konce kartáčku.


Tento gel má opravdu neskutečnou výdrž a obočí dokáže zafixovat na celý den. To se pak opravdu ani nehne. Je to jako byste na něj nastříkali nějaký silně tužící lak na vlasy.



Musím se přiznat, že samostatně (tak jak to vidíte na fotce) ale tento produkt téměř nepoužívám. Když totiž obočí vyplňuji a fixuji jen tímto gelem, výsledný efekt se mi úplně na sto procent nelíbí. Respektive nelíbí se mi ta místa, která  gelem vyplňuji. Nevím úplně, jak to popsat, ale pokusím se. Jednoduše mi přijde, že na kůži tento produkt, pokud ho nenanesete v opravdu malém množství, nevypadá dobře. Tvoří na ní takové tečky a flíčky, navíc obočí prostě nevypadá úplně tak, jak bych si představovala, protože nedokážu pouze za pomoci tohoto gelu vykouzlit úplně takový tvar, jaký požaduji. A možná je to jen mojí nešikovností, to nevylučuji :D Já ale právě proto před nanášením tohoto gelu vyplňuji a tvaruji obočí štětečkem a stínem na obočí od ESSENCE a poté už mu jen dodám trošku víc barvy, objemu a fixace. Takto jsem postupovala například i TADY na této fotce, kterou jsem minulý týden dávala na INSTAGRAM. S takovým vzhledem mého obočí jsem pak moc spokojená!

Cena: 99 Kč (DM).

Takže... Tento TREND IT UP Brow Gel Filler má docela fajn malý kartáček s vlákýnky, který ale nabírá zbytečně moc produktu, takže na to pozor. Obočí s ním hezky obarvíte, zafixujete a dodáte mu objem. Já osobně ho, jak už jsem psala, samostatně nepoužívám, ale vím, že spoustě blogerkám a youtuberkám takto vyhovuje :) A pokud spěchám, nebo se nechci líčit, ale chci si jen zvýraznit obočí, sáhnu po tomto gelu a během chviličky je hotovo. Pokud ale mám čas a chci si dát na mém obočí opravdu záležet, používám stín a pak gel :)

A to je ode mě vše! Mějte se krásně a napište mi třeba, jestli jste tento gel zkoušeli, a co jiného popřípadě používáte na obočí vy :)

P.

Komentáře

  1. Mám od této značky rtěnku a laky na nehty a nemůžu si je vynachválit! Gelu jsem si ale nevšimla, takže se určitě kouknu :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už mám docela slušnou sbírku produktů od této značky a obávám se, že se bude ještě rozšiřovat. Mám konturovací tužku na rty, rtěnky, rozjasňovač, laky na nehty, tento gel na obočí a to je myslím vše. Zatím :D

      Vymazat
  2. No tak pro ten si budu muset zajít :D.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ak sa obočie po tomto produkte fakt nehne tak by som ho nutne potrebovala. Môj gél od Essence je síce fajn, ale mám pocit, že to nie je to práve pre mňa :/

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře!