MAKEUP REVOLUTION paletka tvářenek (Sugar & Spice)

Ahoooj!

V dnešním článku se podívám na zoubek krásné paletce tvářenek Sugar & Spice od MAKEUP REVOLUTION.


Tato třináctigramová paletka obsahuje 6 matných tvářenek a 2 se shimmerem (tu horní používám jako rozjasňovač, ale o tom se ještě rozepíšu) v růžových, hnědých a broskvových odstínech. Lesklý černý obal se zlatým nápisem je bytelný, vypadá pěkně, ale velmi snadno se upatlá, takže je poněkud nepraktický. A hlavně je nemožné ho nějak hezky vyfotit :D #Vyzkoušenozavás Uvnitř paletky najdete kromě tvářenek i velké zrcátko. 


ULTRA BLUSH PALETTE Sugar & Spice je opravdu nádherně pigmentovaná, což je u některých odstínů možná až na škodu. Štětcem stačí tvářenku jen lehce poklepat a nanést na tváře, ale říkám vám, opravdu velice snadno se to dá přehnat a velice rychle můžete vytvořit nežádoucí "Marfuška look" :D Tvářenky jsou hezky jemně mleté, práší tak nějak průměrně a moc hezky se s nimi pracuje. S výdrží problém nemám, drží mi krásně celý den, i když se jejich intenzita postupně tak nějak přirozeně vytrácí. 


Já osobně jsem si strašně oblíbila fialkovorůžový rozjasňovač (vpravo nahoře), který se na pleti opravdu neuvěřitelně leskne. Za mě je naprosto boží! Dodá celému looku šmrnc a já ty rozjasňovače obecně prostě můžu! Vždycky ho nejdříve jemně nanáším prsty a poté si přizvu na pomoc štětec, aby efekt působil přirozeněji. Pod rozjasňovačem se nachází rozjasňující tvářenka. Přiznám se, že tu jsem ještě na tvářích nezkoušela, ale chystám se na ni. 
TIP: Kamarádka ji používá jako oční stíny a prý to na oku vypadá super :) Ostatně si myslím, že jako stíny můžete použít jakýkoliv odstín, fantazii se přeci meze nekladou! 



Paletku jsem koupila na eshopu MAKEUP REVOLUTION ve slevě za 149 Kč 69 Kč poštovné a mám z ní opravdu neuvěřitelnou radost. Pokud dobře počítám, jedna tvářenka mě tedy vyšla asi na 27 korun. To asi není potřeba komentovat, co? :D Ještě musím ocenit jednu věc a to rychlost dodání balíčku. Paletku jsem si objednala v pondělí dopoledne a v úterý kolem jedné hodiny mi přišla smska, že si ji můžu přijít vyzvednout do Zásilkovny. Naprostá paráda!

Jak se vám tato paletka tvářenek líbí?


P.

Komentáře

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře!