Akce v Douglasu, první NYX přírůstky a setkání s Markétou Venenou a GetTheLouk

Znáte takové ty dny, kdy večer přijedete domů úplně utahaní, ale spokojení a s úsměvem na rtech? Tak přesně takový byl můj pátek sedmnáctého. 

Ale hezky popořadě.

Ráno jsme měly s E. sraz už v devět hodin u Vaňkovky a náš plán byl jasný: Hned naběhneme do Douglasu a KONEČNĚ si koupíme nějaký produkty od značky NYX. Bály jsme se, že tam bude kvůli akci hodně lidí, ale přišly jsme do parfumerie a u stojanu stálo jen pár holek. V pohodě jsme se k němu tedy dostaly a začaly jsme vybírat. A vybírat. A vybírat.

Mmmm. Znělo to asi takhle:
- "Ježiš, koukej na to!"
- "Aaaaa!"
- "Já se zblázním!"
- "Hej!"
- "No tak tohle je bomba!"
- "To chci! A tohle taky!"
- "Já nevím, kterou si mám koupit."
- "Já nesmím moc utrácet, pane bože."
- "Tak já nevím."

Hešteg týrání nerozhodných lidí v praxi.



No dobře... Asi po půl hodině jsme měly vybráno, popadly jsme taštičky s dárečky a šly směrem k pokladně. Spokojené a o pár stovek lehčí jsme odešly a zašly si na kafe do nedaleké kavárny.
Ale zanedlouho jsme byly zase zpátky.




Bylo totiž super, že v Douglasu byly kromě akce pro prvních sto zákazníků, kteří si koupí něco od značky NYX, také minitutoriály (rychlý make-up pro každý den, kouřové líčení, jak zamaskovat nedokonalosti pleti a tak dále :)) v režii youtuberky Markéty Venené, která udělala E. moc krásný modrý linky. Markéta byla strašně milá a moc příjemně jsme si s ní popovídaly. Člověk se tak kromě nákupu mohl i něco dozvědět, přiučit a na cokoliv se zeptat opravdové profesionálky.




Střídavě jsme tedy s E. pobíhaly po Vaňkovce, venku a Douglasu. Ve tři hodiny už konečně přišla youtuberka GetTheLouk, na kterou jsem se strašně těšila. Jako fakt hodně těšila. Nechci znít jako šílená patnáctiletá fanynka. Jen je to pro mě neskutečná inspirace a teď už můžu říct, že i naživo moc milá a krásná holka, která prostě dělá to, co ji baví. A dělá to sakra dobře.

Setkání s Lou bylo docela vtipný. Přišla jsem za ní s telefonem a skromně jsem se zeptala, jestli se se mnou vyfotí. "Jasně!" A pak následovala ta věta. Ta věta, kterou mi většina lidí při prvním setkání řekne.
"Ty jsi vysoká! Zůstaň tady dole." 
*Můj pohled na Lou mluvící za vše*
"Ale ne, promiň. Víš, jak ti to závidím?"

No a pak jsme se vyfotily. Několikrát. Nejdřív z jedné strany, potom na moje přání i z mojí "hezčí" strany.
"Počkej, já jsem ale hezčí zprava! Ještě jednou!"
Lou: "Ale já neumím fotit levou rukou :D"
Prostě #firstworldproblems.

Ale nakonec se nám ta fotka docela povedla, ne? ❤️


Celý tento den jsme s E. zakončily posezením na Petrově a potom ještě než mi odjela v jednom podniku na poctivé točené Kofole. Mňam!


Ach. 
Tohle mě dělá šťastnou. A ne, teď nemluvím o kosmetice (i když ta taky samozřejmě :D). Mluvím o trávení času s lidmi, které zbožňuji. O setkávání s novými lidmi. O inspiraci. O dnech jako byl tento. Holčičí den jak má být. 

DĚKUJU! ❤️

P.

Komentáře

  1. <3 E. :D to je jak zkratka pro ET :D boží to bylo, taky děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤️ Já se podepisuju jako P., tak ty jsi prostě E. :D

      Vymazat
  2. S Lou máš nádhernou fotku! :) A docela závidím, že jste se dostaly tak krásně ke stojanu. Já když byla na interbeauty, tak to byl docela masakr :D

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, no tak to jste si to musely báječně užít. Já jsem možná i ráda, že mě akce tak trochu minula, neboť jsem děsně nerozhodný člověk a nevěděla bych, co si vybrat dříve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užily :)
      No... Vítej v klubu :D Myslím, že do Douglasu brzy zase zavítám :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře!